Нацрада з питань телебачення визнала телеканал «NewsOne», таким, що «розпалює релігійну ворожнечу»

0
Поширення
Pinterest WhatsApp

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення позивається до суду щодо припинення ліцензії товариства «Новини 24 години», до якого входить телеканал «NewsOne». Про це на засіданні 5 вересня Нацради сказала її голова Ольга Герасим’юк.

На засіданні Нацрада визнала факт «розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті в ефірі каналу». За словами Ольги Герасим’юк, такі висловлювання лунали в ефірі каналу з 6 червня по 8 липня 2019 року.

Також Нацрада зафіксувала порушення Закону про телебачення і радіомовлення, зокрема в частині неприпустимості зловживання свободою діяльності та ймовірне зловживання правом на інформацію (прописане в Законі про інформацію).

За висновками регулятора, канал не виконав попередні його рішення, винесені 7 лютого та 12 лютого 2019 року.

Герасим’юк додала, що Нацрада звертається до суду щодо припинення ліцензії товариства. «Я хочу сказати, що ми підкреслюємо, що Національна рада в жодному разі не закриває канал і не відбирає ліцензії. Ми звертаємося до суду, щоб він ухвалив своє рішення, адже справді, надзвичайно складне питання. Це також означає, що канал від сьогодні не припиняє мовлення, просимо, щоб ніхто цим не маніпулював. Він працює, ніхто не втрачає роботу, не виходить на вулицю, поки суд не розгляну цього питання. Вже коли суд розгляне, тоді, відповідно, будуть якісь дії», – пояснила вона.

Інша член Нацради Уляна Фещук додала, що це – максимальна санкція, яку може за законом застосувати Національна рада з питань телебачення і радіомовлення відповідно.

За рішення проголосували всі члени Нацради одноголосно.

Більше про новини:

Про намір регулятора звернутися до суду з цього питання раніше повідомляв член Ради Сергій Костинський.

Телеканал «NewsOne» («Ньюзван»), як і канали «112 Україна», а пізніше і «Zik», протягом кінця минулого і нинішнього років купив Тарас Козак, соратник Віктора Медведчука – лідера проросійської організації «Український вибір» і голови політради проросійської партії «Опозиційна платформа – За життя», кума президента Росії Володимира Путіна. Група журналістів і громадських діячів назвала.

Джерело: Radiosvoboda.org

Приєднатися до нас у Facebook і Twiter

Підтримайте розвиток сайту "Слово про Слово"

Ми хочемо розвиватися і бути для вас ще більш корисними і актуальними. Ми потребуємо вашої допомоги і підтримки.

Бог є скрізь - навіть у новинах. Ось чому ми дивимося кожну новину через призму віри. Ми прагнемо забезпечити якісну незалежну християнську журналістику, якій ви можете довіряти. Але на те, що ми робимо, потрібно багато важкої праці, часу та грошей. Допоможіть нам і надалі бути голосом правди у ЗМІ, підтримуючи Новини.

Попередня публікація

З 2011 року в Сирії було зруйновано понад 120 церков

Наступна публікація

В м. Дубно встановили рекорд по переписуванню Біблії

Не має коментарів

Залиште коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *